Eilen oli salijäsenyyteeni kuuluva personal trainer tapaaminen. Ihan positiivinen juttu, vaikka hieman häiritsikin jatkuva palvelujen mainostus. Painoa pudottaessa olisi kuulemma hyvä ottaa personal trainer ja heillä olisi ollut tarjolla jopa painonpudotus haaste joka maksaa VAIN 960€!! Totesin että jospa tämä nyt tästä lähtisin ihan omin avuin.. Luulen osaavani hankkia kaiken tarvittavan tiedon ihan itse ilman mitään ryhmäluentoja.. Se hyvä puoli tuossa tapaamisessa oli että sain kysyttyä neuvoa muutamaan minua askarruttaneeseen lihaskuntoliikkeeseen ja uskalsin tutustua uuteen tuttavuuteen, juoksumattoon! Itse asiassa tuolla salilla vasta ekan kerran näin sellaisen livenä. Onnistuin voittamaan pelkoni ja juoksemaan sillä. Mulla kun on ollut visio että heti kun yritän juosta, olen nenälläni siinä matolla. Pystyssä kuitenkin pysyin. :) Eka käveltiin trainerin kanssa vierekkäsillä matoilla ja sitten juostiin. Mentiin kilometri, ja treenin päätteeksi kävin vielä samalla innolla juoksemassa toisen kilometrin!! Olin aika tyytyväinen saavutukseeni, sillä juoksu ei kuulu suosikkeihini.. Mutta nyt on taas joku aita murrettu, ja ehkä voisin kokeilla joku päivä juoksemista lähitienoilla. Ohjaustuokiossa tehtiin lisäksi saliohjelman, jonka ajattelin tehdä läpi kaksi kertaa viikossa jumppatuntien lisäksi. Mukava oli eilen huomata, että vaikka olen treenannut nyt vasta kolme viikkoa, on kuntoni parantunut selkeästi!! (Lähtökohta oli lähes rapakunto.) Vielä kun sitä painoa saisi alaspäin..